Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.04.2014, sygn. IPPP3/443-39/14-2/LK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-39/14-2/LK
opodatkowanie wydania próbek
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 15 stycznia 2014 r. (data wpływu 17 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wydania próbek jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 stycznia 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wydania próbek.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka w zakresie prowadzonej działalności zajmuje się dystrybucją urządzeń, akcesoriów oraz aplikacji służących do nawigacji w oparciu o technologię globalnego systemu pozycjonowania (GPS). Spółka kategoryzuje dystrybuowane przez siebie towary i aplikacje ze względu na segmenty rynkowe; na przeznaczone do nawigacji samochodowej, turystycznej, morskiej i sportowej. Towary zaopatrzone w system GPS (odbiorniki GPS) umożliwiają obliczanie dokładnej pozycji, prędkości poruszania się oraz daty i godziny w danej lokalizacji. Z kolei aplikacje dystrybuowane przez G. umożliwiają zastosowanie systemów nawigacyjnych w dedykowanych urządzeniach należących do konsumenta. Spółka specjalizuje się w dystrybucji odbiorników GPS przeznaczonych do nawigacji samochodowej, aplikacji zawierających systemy nawigacyjne przeznaczone do telefonów komórkowych i innych urządzeń telekomunikacyjnych, jak również urządzeń zawierających systemy GPS przeznaczonych do wykorzystania w treningach sportowych, żeglarstwie, trekkingu czy też w lotnictwie. Spółka poza sporadycznymi przypadkami nie dokonuje sprzedaży detalicznej. Spółka sprzedaje swoje produkty głównie do sieci handlowych (przeważnie elektronicznych), sieci sklepów elektronicznych oraz do pojedynczych sklepów elektronicznych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right