Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.04.2014, sygn. IPPP2/443-128/14-2/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-128/14-2/AO
w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydawania katalogów, ulotek, cenników oraz stojaków reklamowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki - przedstawione we wniosku z 3 lutego 2014 r. (data wpływu 10 lutego 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydawania katalogów, ulotek, cenników oraz stojaków reklamowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 lutego 2014 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydawania katalogów, ulotek, cenników oraz stojaków reklamowych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
P. Sp. z o.o. (zwana dalej Spółką) prowadzi produkcję oraz hurtową dystrybucję artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych. Oferta Spółki skierowana jest do hurtowi oraz firm biuro serwisowych. Spółka zamieszcza informacje o oferowanych przez nią produktach w różnego rodzaju katalogach i ulotkach. Katalogi i ulotki (dalej także: Materiały) zawierają podstawowe informacje dotyczące produktów Spółki, tj. m.in. opis produktów, ich krótką charakterystykę, parametry techniczne, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, itp. Część przekazywanych materiałów zawiera zdjęcia produktów. W większość katalogów, na stronie tytułowej umieszczane jest logo oraz dane kontaktowe Spółki. Natomiast dla wybranej grupy klientów Spółka przygotowuje limitowane, personalizowane katalogi; tzn. okładki pozbawione są danych teleadresowych P., w to miejsce umieszcza się dane teleadresowe konkretnego klienta. Pozostała zawartość katalogów jest identyczna i niezmieniona w stosunku do katalogu opatrzonego logo P.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right