Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.01.2014, sygn. IPPB5/423-862/13-3/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-862/13-3/MK
Czy przychód ze sprzedaży Towarów w ramach Programu Lojalnościowego należy rozpoznać dla celów PDOP w wysokości ich rzeczywistej ceny sprzedaży?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21 października 2013 r. (data nadania 21 października 2013 r., data wpływu 22 października 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia ceny towarów objętych sprzedażą premiową w ramach świadczonej usługi marketingowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 października 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia ceny towarów objętych sprzedażą premiową w ramach świadczonej usługi marketingowej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Należąca do międzynarodowej grup X. spółka T. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest jedną z czołowych firm dostarczających rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami z klientami na polskim rynku. Spółka, jako agencja marketingu zintegrowanego świadczy szeroko rozumiane usługi marketingowe (dalej: usługi marketingowe) polegające na kompleksowej organizacji i obsłudze różnego rodzaju akcji promocyjnych zlecanych przez niezależne podmioty trzecie. W ramach świadczonych usług, Spółka wykonuje kompleksowe działania związane z organizacją i obsługą programów lojalnościowych, akcji promocyjnych, konkursów itp. Celem powyższych inicjatyw jest wzmocnienie marki zleceniodawców i/lub zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez zleceniodawców na rynku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right