Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27.03.2014, sygn. IPPP1/443-160/14-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-160/14-2/PR

uznanie aportu Departamentu Marketingu za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz opodatkowania podatkiem VAT tej transakcji.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 6 lutego 2014 r. (data wpływu 12 lutego 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania aportu Departamentu Marketingu za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz opodatkowania podatkiem VAT tej transakcji jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 lutego 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania aportu Departamentu Marketingu za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz opodatkowania podatkiem VAT tej transakcji.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Bank prowadzi działalność bankową m.in. w zakresie udzielania pożyczek i kredytów, faktoringu, wykupu wierzytelności, przyjmowania depozytów, prowadzenia rachunków bankowych oraz wymiany walut.

W ramach struktury organizacyjnej Banku wydzielone są części struktury organizacyjnej odpowiedzialne za poszczególne obszary działania Banku, takie jak obszar rynku korporacyjnego, obszar rynku detalicznego i obszar zarządczo-organizacyjny. Na poszczególne obszary składają się komórki organizacyjne takie jak przykładowo Departament Instytucji Finansowych, Departament Produktów Korporacyjnych, Departament Sprzedaży Korporacyjnej, Departament Sprzedaży i Wsparcia Sprzedaży Detalicznej oraz Departament Marketingu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00