Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.02.2014, sygn. IPPP2/443-1308/13-4/KOM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1308/13-4/KOM
stawka podatku VAT dla bagietek, których data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony - przedstawione we wniosku z dnia 29 listopada 2013 r. (data wpływu do Organu 4 grudnia 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 18 lutego 2014 r. (data wpływu 21 lutego 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla bagietek, których data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 grudnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla bagietek, których data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia przekracza 14 dni. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 18 lutego 2014 r. (data wpływu 21 lutego 2014 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 11 lutego 2014 r. Nr IPPP2/443-1308/13-2/KOM (skutecznie doręczone dnia 12 lutego 2014 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Sp. z o. o. (dalej: Spółka, Wnioskodawca) jest podatnikiem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży nowoczesnych wyrobów spożywczych. W ofercie Wnioskodawcy znajdują się m.in. bagietki pszenne nadziewane masłem. Bagietki te nie zawierają konserwantów, dlatego po przygotowaniu nie nadają się do długotrwałego przechowywania przez konsumentów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right