Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.01.2014, sygn. IPPP2/443-1151/13-2/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1151/13-2/AO
Czy mimo uchylenia wyłączenia z opodatkowania dla drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych (z dniem 1 kwietnia 2013 r.), nieodpłatne przekazywanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, których jednostkowa cena nabycia przekracza 10 zł, podlega opodatkowaniu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki - przedstawione we wniosku z 21 października 2013 r. (data wpływu 24 października 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyłączenia z opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazywania materiałów reklamowych i informacyjnych, których jednostkowa cena nabycia przekracza 10 zł - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 października 2013 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyłączenia z opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego przekazywania materiałów reklamowych i informacyjnych, których jednostkowa cena nabycia przekracza 10 zł.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka S.A. zwana dalej Spółka posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności z zakresu produkcji i sprzedaży kosmetyków na rynku tak krajowym jak i międzynarodowym. Wnioskodawca zakupuje drukowane materiały reklamowe i informacyjne typu foldery, katalogi, banery, ulotki, plakaty, torby papierowe, standy, prezentery, displaye, regały, stojaki w celu ich przekazania sieciom sklepów, które nabywają towary handlowe wyprodukowane przez Spółkę. Wszystkie te drukowane materiały informacyjne zawierają albo logo Spółki albo logo/zdjęcie/opis reklamowanego towaru.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right