Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.10.2014, sygn. IBPP1/443-733/14/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-733/14/MS
utraty statusu małego podatnika.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 15 lipca 2014 r. (data wpływu 22 lipca 2014 r.), uzupełnionym pismem z 16 października (data wpływu 17 października 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie utraty statusu małego podatnika - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 lipca 2014 r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek z 15 lipca 2014 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia utraty statusu małego podatnika.
Wniosek uzupełniono pismem z 16 października 2014 r. (data wpływu 17 października 2014 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 7 października 2014 r. znak: IBPP1/443-733/14/MS.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Podatnik (Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą działając jako wydawca w domach mediowych (sieciach afiliacyjnych). W ramach usługi Wnioskodawca dzierżawi przestrzeń na swoich stronach www. w celu umieszczania na nich treści marketingowych w kampaniach reklamowych (zwanych również internetowymi programami partnerskimi) organizowanych przez ww. sieci afiliacyjne na zlecenie ich klientów (reklamodawców), co według PKWiU z 2008 r. objęte jest kodem 63.11.30-0 sprzedaż czasu lub miejsca na cele reklamowe w internecie.
Działania Wnioskodawcy nie mają charakteru kreatywnego i nie polegają na przeprowadzeniu całej kampanii marketingowej, a mają jedynie czysto techniczny i sprowadzają się do zamieszczenia w kodzie źródłowym strony www. linku zawierającego reklamę i późniejszym jej wyświetlaniu na stronach www. Reklamy przybierają różną postać, np. banerów, formularzy lub ankiet. Reklamodawca określa treść i wygląd reklamy (formularza, ankiety, baneru), a wydawca (Wnioskodawca) umieszcza ją bez jakiejkolwiek ingerencji ze swej strony na swojej stronie internetowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right