Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.09.2014, sygn. IBPP1/443-840/14/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-840/14/BM
w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów informacyjnych i reklamowych, które nie będą posiadały wartości użytkowej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 26 maja 2014 r. (data wpływu 30 maja 2014 r.), uzupełnionym pismem z 26 sierpnia 2014 r. (data wpływu 2 września 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów informacyjnych i reklamowych, które nie będą posiadały wartości użytkowej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 maja 2014 r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów informacyjnych i reklamowych, które nie będą posiadały wartości użytkowej.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 26 sierpnia 2014 r. (data wpływu 2 września 2014 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 20 sierpnia 2014 r. znak: IBPP1/443-540/14/BM.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka zajmuje się sprzedażą odzieży sportowej, akcesoriów sportowych oraz sprzętu turystycznego. W celu przekazania informacji o swoich produktach, ofercie handlowej oraz o profilu swojej działalności Spółka ponosi koszty związane z wydawaniem materiałów informacyjnych i reklamowych, w postaci katalogów ze swoimi produktami, informacjami o spółce oraz ulotek reklamowych. Wydrukowane materiały informacyjne i reklamowe są następnie przekazywane nieodpłatnie kontrahentom spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right