Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.10.2014, sygn. IBPP4/443-292/14/PK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-292/14/PK
Rozpoznanie loterii promocyjnej i jej opodatkowania
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 17 czerwca 2014r. (data wpływu 23 czerwca 2014 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od gier w przedmiocie rozpoznania loterii promocyjnej i jej opodatkowania jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 lipca 2014r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od gier w przedmiocie rozpoznania loterii promocyjnej i jej opodatkowania.
We wniosku zostało przedstawione zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca prowadzi jedną z najpopularniejszych w Polsce rozgłośni radiowych. W chwili obecnej, Spółka planuje rozszerzenie swojej działalności poprzez uruchomienie Kiosku.
Model działalności Kiosku będzie zbliżony do sposobu funkcjonowania takich mediów jak np. Gazeta Wyborcza, czy Rzeczpospolita, które również udostępniają część treści odpłatnie, z tym że Spółka zakłada, iż treści dostępne w Kiosku będą bardziej różnorodne. Spółka może ale nie musi być właścicielem treści, które będą udostępniane w ramach Kiosku.
Spółka zakłada, że dostęp do treści zawartych w Kiosku będzie nabywany czasowo (np. w jednostkach godzinowych).
Płatności za nabywanie usług i/lub towarów w ramach Kiosku będą mogły być dokonywane przelewem bankowym (przewidujemy głównie wykorzystanie przelewów internetowych, za pomocą aplikacji takich jak PayU, umożliwiających dokonywanie przelewu bezpośrednio ze strony internetowej Kiosku), a także w formie SMSa. Po dokonaniu płatności użytkownik w odpowiedzi otrzymywałby np. kod dostępu do Kiosku, uprawniający go do nabycia wybranej usługi (np. dostęp do treści na określony czas lub do nabycia określonego towaru), a w przypadku kolejnych nabyć użytkownik otrzymywałby kolejne kody dostępu
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right