Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.12.2014, sygn. IPTPP1/443-736/14-2/RG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-736/14-2/RG
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 09 października 2014 r. (data wpływu 13 października 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur otrzymanych przez Gminę, wystawionych ze wskazaniem Urzędu jako nabywcy w bieżących deklaracjach VAT -7 oraz poprzez korektę deklaracji, na podstawie art. 86 ust. 13 ustawy - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 października 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur otrzymanych przez Gminę, wystawionych ze wskazaniem Urzędu jako nabywcy w bieżących deklaracjach VAT -7 oraz poprzez korektę deklaracji, na podstawie art. 86 ust. 13 ustawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Gmina .. jest wyposażona w osobowość prawną i posiada zdolność do czynności cywilnoprawnych, natomiast Urząd Miejski w . nie posiada osobowości prawnej oraz zdolności do czynności prawnych i funkcjonuje jako organ pomocniczy Gminy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right