Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2014, sygn. ILPP2/443-835/14-2/EN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-835/14-2/EN
Podatek od towarów i usług w zakresie prawidłowości udokumentowania usług informatycznych polegających na dostarczaniu i instalowaniu aktualizacji do oprogramowania oraz zapewnienia gotowości do usunięcia zgłaszanych przez klienta problemów pojawiających się w oprogramowaniu i usuwaniu tychże problemów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z 23 lipca 2014 r. (data wpływu 4 sierpnia 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości udokumentowania usług informatycznych polegających na dostarczaniu i instalowaniu aktualizacji do oprogramowania oraz zapewnienia gotowości do usunięcia zgłaszanych przez klienta problemów pojawiających się w oprogramowaniu i usuwaniu tychże problemów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 sierpnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości udokumentowania usług informatycznych polegających na dostarczaniu i instalowaniu aktualizacji do oprogramowania oraz zapewnienia gotowości do usunięcia zgłaszanych przez klienta problemów pojawiających się w oprogramowaniu i usuwaniu tychże problemów.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca świadczy dla swoich klientów usługi informatyczne związane z utrzymaniem systemu, jako partner producenta oprogramowania firmy A. Istotą usług jest dostarczanie i instalowanie aktualizacji do oprogramowania oraz zapewnienie gotowości do usunięcia zgłaszanych przez klienta problemów pojawiających się w oprogramowaniu, jak również świadczenie usług polegających na usuwaniu tychże problemów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right