Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 30.01.2014, sygn. ILPP1/443-986/13-7/NS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-986/13-7/NS

Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym należy dokonać korekt deklaracji VAT-7 składanych odrębnie przez jednostki budżetowe i Gminę Miejską?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy, reprezentowanej przez pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 1 października 2013 r. (data wpływu 29 października 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 16 stycznia 2014 r. (data wpływu 21 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia, czy należy dokonać korekt deklaracji VAT-7 składanych odrębnie przez jednostki budżetowe i Gminę Miejską (część pytania oznaczonego we wniosku nr 4) - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 października 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia, czy należy dokonać korekt deklaracji VAT-7 składanych odrębnie przez jednostki budżetowe i Gminę Miejską (część pytania oznaczonego we wniosku nr 4). Wniosek uzupełniono pismem z dnia 16 stycznia 2014 r. (data wpływu 21 stycznia 2014 r.) o wskazanie podmiotu będącego Wnioskodawcą złożonego wniosku oraz o pełnomocnictwo.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Gminne jednostki budżetowe po wyrejestrowaniu się w urzędzie skarbowym i złożeniu zgłoszenia o zaprzestaniu wykonywania czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług będą wystawiały i otrzymywały faktury VAT posługując się numerem NIP Gminy, będą przekazywały Gminie dane niezbędne do prawidłowego sporządzenia łącznej deklaracji VAT-7.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00