Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.12.2014, sygn. ITPP2/443-1258/14/RS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-1258/14/RS
Czy prawidłowym jest stanowisko Spółki, że otrzymywane przez nią, na podstawie planowanego porozumienia, kwoty dofinansowania od Miasta oraz Powiatu na realizację zadań jej powierzonych, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, że dofinansowanie, które będzie otrzymywać od Miasta oraz Powiatu nie będzie stanowić obrotu w rozumieniu art. 29a ustawy o podatku od towarów i usług, a co za tym idzie, nie będzie musiała wystawiać faktur VAT w związku z otrzymaniem tych kwot i może fakt ten dokumentować wyłącznie notami księgowymi?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 5 września 2014 r. (data wpływu 16 września 2014 r.), uzupełnionym w dniu 24 listopada 2014 r. (data wpływu) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuznania otrzymanej kwoty dofinansowania na realizację zadań powierzonych za wynagrodzenie za świadczenie usług i za obrót oraz sposobu dokumentowania tych czynności jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 września 2014 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony w dniu 24 listopada 2014 r. o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuznania otrzymanej kwoty dofinansowania na realizację zadań powierzonych za wynagrodzenie za świadczenie usług i za obrót oraz sposobu dokumentowania tych czynności.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right