Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.07.2014, sygn. ITPP3/443-177/14/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP3/443-177/14/JK
Na Wnioskodawcy nie będą ciążyły obowiązki podatkowe zawarte w przepisach art. 32 ust. 5-13 ustawy.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 2 i § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 9 kwietnia 2014 r. (wpływ 9 kwietnia 2014 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie obowiązków podatkowych ciążących na wnioskodawcy w związku z obrotem gazem płynnym (propanem) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 kwietnia 2014 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie obowiązków podatkowych ciążących na wnioskodawcy w związku z obrotem gazem płynnym (propanem).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Firma realizuje zadanie pod nazwą T., którego przedmiotem jest: dostawa i montaż dwóch zbiorników gazu płynnego z uzbrojeniem i połączeniem, wykonanie instalacji odgromowej oraz instalacji rurowej z uziomem otokowym, wykonanie ogrodzenia parku zbiornikowego i parownika zapewniające naturalną przewiewność wraz z oznaczeniem, wykonanie placu utwardzonego z kostki polbruk, spełniającego wymagania dojazdu dla autocysterny i wozu bojowego straży pożarnej. Ponadto Spółka dostarczy zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do eksploatacji (badanie UDT), napełni zbiorniki gazem, dostarczy inwentaryzację geodezyjną, zapewni 5 letnią konserwację zbiorników z corocznym dokumentem potwierdzającym dopuszczenie do eksploatacji. W celu realizacji zamówienia Spółka powinna zatankować zbiorniki gazem (propan) stosowanym do celów grzewczych. W całej transakcji uczestniczą trzy podmioty. Sprzedawca gazu dokonuje sprzedaży na rzecz Spółki, przy czym dokonuje dostawy gazu bezpośrednio do podmiotu zużywającego do celów grzewczych czyli do Zespołu Szkół. Faktura za dostarczony gaz zostanie wystawiona na Spółkę, natomiast Spółka wystawi fakturę na Starostwo Powiatowe jako zamawiającego na całość usługi, czyli na "T.".