Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.11.2013, sygn. IPPP2/443-832/13-2/RR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-832/13-2/RR
Określenia właściwego sposobu dokumentowania świadczonych usług właściwa nazwa na paragonie fiskalnym usługi naprawy sprzętu foto i video.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 1 sierpnia 2013 r. (data wpływu 7 sierpnia 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia właściwego sposobu dokumentowania świadczonych usług jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 sierpnia 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia właściwego sposobu dokumentowania świadczonych usług.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Firma sp. j. jest autoryzowanym serwisem napraw sprzętu foto i video. Wykonuje naprawy gwarancyjne i odpłatne dla klientów indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej i rolników ryczałtowych, które ewidencjonuje za pomocą kas rejestrujących oraz dla podatników VAT, dla których sprzedaż dokumentuje fakturami VAT.
Obsługa napraw sprzętu odbywa się przy użyciu systemu informatycznego, który powiązany jest z drukarkami fiskalnymi. Kolejne etapy naprawy mają odzwierciedlenie w ewidencji komputerowej i mogą pojawić się na wydrukach komputerowych. Naprawa sprzętu foto i video, części użyte do naprawy oraz usługi transportowe opodatkowane są 23 % stawką VAT.
Procedura naprawy odpłatnej obejmuje następujące etapy współpracy z klientem:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right