Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.06.2013, sygn. IPPB5/423-184/13-4/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-184/13-4/KS
zakres możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółkę.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm. ) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 12.03.2013 r. (data wpływu 13.03.2013 r.) uzupełnionym pismem z dnia 27.05.2013 r. (data nadania: 27.05.2013 r., data wpływu: 29.05.2013 r.) stanowiącym odpowiedz na wezwanie nr: IPPB5/423-184/13-2/KS z dania: 17.05.2013 r. (data nadania: 17.05.2013 r., data doręczenia: 20.05.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczące podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółkę:
- w związku z organizacją konferencji sprzedażowych (pytanie nr 1 i 2)
- dla kontrahentów w części ściśle merytorycznej jest prawidłowe,
- dla kontrahentów w części rozrywkowej - występy artystyczne, zajęcia rekreacyjne oraz kolacje jest nieprawidłowe,
- dla pracowników jest prawidłowe,
- w związku z organizacją szkoleń produktowych (pytanie nr 3 i 4)
- w części ściśle merytorycznej jest prawidłowe,
- w części rozrywkowej - występy artystyczne, zajęcia rekreacyjne oraz kolacje jest nieprawidłowe,
- na materiały promocyjne (pytanie nr 5 i 6)
- na drobne upominki z logo Spółki:
- spełniające definicję reklamy - jest prawidłowe,
- spełniające definicję reprezentacji jest nieprawidłowe,
- na drobne upominki bez logo Spółki jest nieprawidłowe,
- na drobne upominki z logo Spółki:
- w związku z organizacją imprez sportowych (pytanie nr 7)
- na wynagrodzenie osoby prowadzącej imprezę, usługi agencji reklamowej
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right