Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.09.2013, sygn. IPPP2/443-697/13-3/KG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-697/13-3/KG
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania towarów stanowiących prezenty o małej wartości w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 10 lipca 2013 r. (data wpływu 11 lipca 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania towarów stanowiących prezenty o małej wartości w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r. (pytanie nr 2 złożonego wniosku) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 lipca 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania towarów stanowiących prezenty o małej wartości w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r. (pytanie nr 2 złożonego wniosku).
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Podstawowym przedmiotem działalności Spółki, będącej zarejestrowanym, czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: VAT), jest produkcja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna wód mineralnych oraz pozostałych wód butelkowanych. Spółka podejmowała szereg działań promocyjnych i marketingowych, mających na celu budowanie relacji z kontrahentami, siły marki na rynku oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży. Działania takie obejmowały m.in. nieodpłatne wydania towarów produkowanych lub nabywanych przez Spółkę. Ponadto Spółka dokonywała darowizn swoich produktów w ramach akcji charytatywnych. Przekazywała również swoje produkty pracownikom.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right