Interpretacja indywidualna z dnia 29.07.2013, sygn. IPPP1/443-480/13-2/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-480/13-2/AP
opodatkowanie nieodpłatnego wydania folderów i katalogów reklamowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 15 maja 2013 r. (data wpływu 20 maja 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania folderów i katalogów reklamowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 maja 2013 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania folderów i katalogów reklamowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest firmą produkującą łodzie. W celu promowania swych produktów zamawia foldery, katalogi reklamowe, w których prezentuje profil działalności oraz ofertę swych produktów. Wartość większych folderów i katalogów nie mieści się w definicji prezentu o małej wartości i próbki. Są one dostępne powszechnie w siedzibie Spółki, rozdawane na targach i wystawach oraz przekazywane dealerom.