Interpretacja indywidualna z dnia 06.06.2013, sygn. IPPB1/415-256/13-4/MT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-256/13-4/MT
Zakres zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup materiałów brandingowych z logo, dystrybucję zaproszeń, organizację i realizację programu imprezy i catering, zakup nagród do programu lojalnościowego, zakup posiłków dla kierowców, zakup napojów, a także produktów zwyczajowo towarzyszących danemu napojowi w przypadku poczęstunku pracowników, zakup napojów, a także produktów zwyczajowo towarzyszących danemu napojowi w przypadku poczęstunku klientów oraz pracowników klientów oraz zakup sprzętu koniecznego do przyrządzenia i podania napojów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani przedstawione we wniosku z dnia 26.02.2013 r. (data wpływu 01.03.2013 r.) uzupełnionym pismem z dnia 15.05.2013 r. (data wpływu 16.05.2013 r.) złożonym na wezwanie z dnia 07.05.2013 r. Nr IPPB1/443-256/13-2/MT, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na:
- zakup materiałów brandingowych z logo - jest prawidłowe,
- dystrybucję zaproszeń, organizację i realizację programu imprezy i catering - jest nieprawidłowe,
- zakup nagród do programu lojalnościowego jest nieprawidłowe,
- zakup posiłków dla kierowców jest nieprawidłowe,
- zakup napojów, a także produktów zwyczajowo towarzyszących danemu napojowi w przypadku poczęstunku pracowników jest prawidłowe.
- zakup napjów, a także produktów zwyczajowo towarzyszących danemu napojowi w przypadku poczęstunku klientów oraz pracowników klientów