Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.03.2013, sygn. IPPP2/443-1294/12-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1294/12-2/AK
Wnioskodawcy w związku ze świadczeniem usług w zakresie public relations (tj. zawieranie umów z kontrahentami o świadczenie usług, w ramach których to usług dochodzi do refakturowania na rzecz kontrahentów m.in. usług gastronomicznych oraz noclegowych) nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego . Ponadto Wnioskodawca rozpoznaje obowiązek podatkowy z tytułu odsprzedaży usług gastronomicznych oraz noclegowych dla kontrahentów w dniu, w którym określona usługa została faktycznie wykonana.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 17 grudnia 2012r. (data wpływu 24 grudnia 2012r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem usług gastronomicznych i noclegowych, refakturowanych na kontrahenta oraz w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego w związku z odsprzedażą usług gastronomicznych i noclegowych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 grudnia 2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem usług gastronomicznych i noclegowych, refakturowanych na kontrahenta oraz w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawiony następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwana dalej: Wnioskodawcą) ma zamiar rozpocząć działalność w przedmiocie public relations. Świadczenie usług w zakresie public relations polegać będzie na tym, że Wnioskodawca zawierał będzie z kontrahentami umowy o świadczenie usług, w ramach których to usług dochodzić będzie do refakturowania na rzecz kontrahentów m.in. usług gastronomicznych oraz noclegowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right