Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2013, sygn. IPPP1/443-5/13-2/IGo, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-5/13-2/IGo

Skutki podatkowe w podatku VAT transakcji sprzedaży pakietu świadczeń medycznych oraz/lub sportowych za symboliczną złotówkę.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 02.01.2013r. (data wpływu 04.01.2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych w podatku VAT transakcji sprzedaży pakietu świadczeń medycznych oraz/lub sportowych za symboliczną złotówkę - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 04.01.2013r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych w podatku VAT transakcji sprzedaży pakietu świadczeń medycznych oraz/lub sportowych za symboliczną złotówkę.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka z o.o. (Spółka, Wnioskodawca) jest firmą świadczącą usługi na rynku nieruchomości. W zakres usług wchodzą przede wszystkim: usługi zarządzania technicznego obiektami biurowymi, handlowymi i magazynowymi, doradztwo związane z tym rynkiem, zarządzanie projektami budowlanymi.

Spółka współpracuje z szeregiem podwykonawców głównie z zarządcami technicznymi, doradcami, project managerami. Podwykonawcy (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą; wspólnicy spółek komandytowych) generują dla Spółki zdecydowaną większość przychodów ze sprzedaży (ok. 40-50%). Dla poprawy konkurencyjności, związania podwykonawców ze Spółką oraz zwiększenia wpływów z bieżącej sprzedaży Spółka chce wprowadzić sprzedaż premiową polegającą na możliwości zakupu pakietu świadczeń medycznych oraz/lub sportowych przez podwykonawcę za symboliczną złotówkę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00