Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.11.2013, sygn. IBPP4/443-395/13/BP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-395/13/BP

Spółka wnosi o potwierdzenie, iż wniesienie tytułem wkładu niepieniężnego (aportu) Działu Marketingu do SKA pozostanie poza zakresem opodatkowania podatkiem VAT.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 12 sierpnia 2013r. (data wpływu 14 sierpnia 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 sierpnia 2013r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i w zakresie opodatkowania aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

X (dalej: Spółka) należy do Grupy Kapitałowej, której głównym przedmiotem działalności jest dystrybucja sprzętu RTV i AGD. Sprzedaż sprzętu RTV i AGD dokonywana jest za pośrednictwem sieci dystrybucji działającej pod marką handlową. Właścicielem praw do znaku towarowego (marki handlowej) jest Spółka.

W ramach Spółki istnieje wyodrębniony Dział Marketingu, który pełni samodzielnie funkcje związane z zarządzaniem znakiem towarowym i marką handlową oraz nadzorowaniem i koordynowaniem działalności Grupy Kapitałowej w zakresie:

  • opracowywania strategii reklamy i promocji marki handlowej;
  • dostosowywania podejmowanych działań promocyjno-reklamowych do aktualnie panujących trendów rynkowych;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00