Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.11.2013, sygn. IBPBI/2/423-913/13/CzP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-913/13/CzP

W przypadku uznania powyższych Promocji jako sprzedaży premiowych, czy wydatki z nimi związane, w szczególności przekazywane Nagrody (wypłacane kwoty pieniężne), będą dla Spółki kosztem uzyskania przychodu? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 3 dotyczące podatku dochodowego od osób prawnych odnośnie stanu faktycznego)

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 3 lipca 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z 2 lipca 2013 r. (data wpływu do tut. BKIP 23 lipca 2013 r.), uzupełnionym 18 i 24 października 2013 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku z akcją promocyjną (pytanie oznaczone we wniosku Nr 3 dotyczące podatku dochodowego od osób prawnych odnośnie stanu faktycznego) -

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00