Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.09.2013, sygn. IBPP1/443-518/13/LSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-518/13/LSz

Podstawa opodatkowania przy sprzedaży produktów w zestawach promocyjnych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 maja 2013r. (data wpływu 17 czerwca 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży produktów w zestawach promocyjnych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 czerwca 2013r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania przy sprzedaży produktów w zestawach promocyjnych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Sp. z o. o. (dalej jako: Spółka), w ramach działalności gospodarczej, prowadzi punkt sprzedaży artykułów spożywczych. Punkt sprzedaży, stanowiący połączenie piekarni i kawiarni, oferuje klientom, między innymi: świeżo pieczony chleb i bułki, różnego rodzaju wypieki cukiernicze, torty, kanapki oraz napoje, w tym kawę.

W związku z dużą konkurencją na rynku artykułów spożywczych, Spółka stara się uatrakcyjniać swoją ofertę oraz promować sprzedawane towary wśród obecnych i potencjalnych klientów (zasadniczo osób fizycznych - ostatecznych konsumentów). W tym celu, Spółka stosuje różnego rodzaju działania wspierające sprzedaż, między innymi, prowadzi akcje promocyjne, które przekładają się na zwiększanie wolumenu sprzedaży oraz obrotów (przychodów) realizowanych przez Spółkę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00