Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.04.2013, sygn. IBPP1/443-1315/12/KJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1315/12/KJ
Zwolnienie od podatku VAT świadczonych usług szkoleniowych z dziedziny marketingu.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 6 grudnia 2012r. (data wpływu 27 grudnia 2012r.), uzupełnionym pismem z dnia 14 marca 2013r. (data wpływu 22 marca 2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku VAT świadczonych usług szkoleniowych z dziedziny marketingu jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 grudnia 2012r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku VAT świadczonych usług szkoleniowych z dziedziny marketingu.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 14 marca 2013r. (data wpływu 22 marca 2013r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 4 marca 2013r. znak: IBPP1/443-1315/12/KJ.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
W ramach prowadzonej działalności, oprócz podstawowej działalności handlowej, Wnioskodawca świadczy również usługi szkoleniowe z dziedziny marketingu, dla kilku Fundacji. Fundacje te przeprowadzają szereg szkoleń zawodowych w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenia te finansowane są w całości ze środków publicznych pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Na podstawie zawartych umów, jako podwykonawca Wnioskodawca przyjmuje do realizacji opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń z marketingu. Szkolenia te mają na celu przygotowanie i wdrożenie planów marketingowych w fundacjach. Przeprowadzane szkolenia stanowią usługi edukacyjne dla uczestników. Pozostają one w bezpośrednim związku z branżą lub zawodem i mają na celu uaktualnienie posiadanej lub zdobycie nowej wiedzy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right