Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.01.2013, sygn. IBPP3/443-1376/12/UH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-1376/12/UH

Możliwość odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 4 grudnia 2012r. (data wpływu 12 grudnia 2012r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 grudnia 2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: ....

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zaistniałego stanu faktycznego:

Parafia (Wnioskodawca) podpisała umowę z Urzędem Marszałkowskim na realizację projektu pn.: z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW 2007-2013. Całkowita wartość projektu wyniosła 35 700,39 zł, w tym 24 990,27 zł stanowiło dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (70%). Pozostałą część wydatków stanowiły środki własne Wnioskodawcy. W ramach zadania Wnioskodawca podpisał umowę na wykonanie robót remontowych. Zadanie zostało zrealizowane w okresie od 18 września 2012r. do 16 listopada 2012r. i odebrane protokołem odbioru. Roboty polegały na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w muzeum. Wnioskodawca złożył wniosek o płatność do Urzędu Marszałkowskiego wykazując jako koszt kwalifikowany również podatek VAT od zrealizowanej inwestycji. Przedmiotowy wniosek jest w trakcie rozpatrywania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00