Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.03.2013, sygn. IPTPP4/443-863/12-4/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP4/443-863/12-4/BM

Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktury przesłanej w formie elektronicznej oraz uznanie jako faktury VAT faktury wystawionej w formie papierowej, przesłanej następnie w formacie PDF jako skan.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 18 grudnia 2012 r. (data wpływu do Izby Skarbowej w Łodzi 21 grudnia 2012 r.), uzupełnionym pismem z dnia 11 marca 2013 r. (data wpływu 14 marca 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur otrzymanych w drodze email oraz uznania jako faktury VAT faktury wystawionej w formie papierowej, przesłanej następnie w formacie PDF jako skan jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 grudnia 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur otrzymanych w drodze email oraz uznania jako faktury VAT faktury wystawionej w formie papierowej, przesłanej następnie w formacie PDF jako skan.

Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 11 marca 2013 r. w zakresie doprecyzowania stanu faktycznego oraz postawienia pytania.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie produkcji towarów z tworzyw sztucznych, wielkość produkcji oraz jej zakres sprawiają, iż dla usprawnienia kontaktów z dostawcami zamierza wprowadzić rozwiązanie, w którym faktury zakupu i sprzedaży będą przesyłane i odbierane w formie PDF w drodze mailowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00