Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2012, sygn. IPPP3/443-809/12-2/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-809/12-2/KT

opodatkowanie przekazania nagród w ramach usługi reklamowej - konkursu organizowanego przez Wnioskodawcę na rzecz Zleceniodawcy

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 06.07.2012 r. (data wpływu 10.08.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania nagród w ramach usługi reklamowej - konkursu organizowanego przez Wnioskodawcę na rzecz Zleceniodawcy - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10.08.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania nagród w ramach usługi reklamowej - konkursu organizowanego przez Wnioskodawcę na rzecz Zleceniodawcy.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca, jako agencja reklamowa, świadczy usługi dla podmiotów gospodarczych w zakresie sprzedaży usług reklamowych. W ramach działalności Wnioskodawca otrzymuje zlecenia przygotowania szkoleń, spotkań reklamowych lub przeprowadzenia i rozstrzygnięcia konkursów tematycznych na wskazanej grupie osób (konkursy nie są emitowane w środkach masowego przekazu).

Zleceniodawcą dla Wnioskodawcy są podmioty, które w celu reklamy swojej firmy chcą zorganizować konkursy z nagrodami. Regulaminy konkursów są ustalane przez Zleceniodawców Wnioskodawcy. Zgodnie z postanowieniami Regulaminów, to Zleceniodawca jest pod względem formalnym Organizatorem konkursów, z zastrzeżeniem prawa powierzenia niektórych czynności organizacyjnych, administracyjnych i innych związanych z realizacją konkursu podwykonawcom. W związku z czym Zleceniodawca zawiera porozumienie z Wnioskodawcą, na mocy którego Wnioskodawca zobowiązuje się do wykonania usługi reklamowej polegającej np. na obsłudze danego konkursu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00