Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.11.2012, sygn. IPPP3/443-848/12-2/LK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-848/12-2/LK

określenie podstawy opodatkowania w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17.08.2012 r. (data wpływu 23.08.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23.08.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca) jest spółką należącą do grupy światowego lidera w zakresie produkcji i sprzedaży sprzętu telekomunikacyjnego. W ramach prowadzonej, działalności Wnioskodawca zajmuje się między innymi sprzedażą sprzętu telekomunikacyjnego (przede wszystkim telefonów komórkowych) na rzecz dystrybutorów działających na polskim rynku.

Dla celów powyższej działalności Wnioskodawca importuje z krajów nienależących do Unii Europejskiej atrapy oferowanych przez niego telefonów komórkowych. Importowane przez Wnioskodawcę atrapy telefonów służą wspomaganiu procesu sprzedaży telefonów klientom ostatecznym (np. pełnią funkcję prezentacyjną marketingową w salonach sprzedaży, gdzie klienci mogą obejrzeć, jak wygląda dany model telefonu) zazwyczaj są nieodpłatnie przekazywane dystrybutorom nabywającym od Wnioskodawcy telefony marki....

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00