Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 30.10.2012, sygn. IPPP2/443-940/12-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-940/12-2/MM

brak opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii promocyjnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. 2012r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 19 września 2012r. (data wpływu 24 września 2012r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od gier hazardowych w zakresie braku opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii promocyjnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 września 2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od gier w zakresie opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii promocyjnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

N S.A. (dalej: Spółka) jest podmiotem z grupy N. prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie produkcji, importu i dystrybucji artykułów spożywczych na terytorium Polski.

Spółka planuje rozszerzenie swojej działalności na świadczenia polegające na organizacji akcji promocyjnych, zarówno w związku z własną działalnością, jak również na rzecz innych podmiotów z grupy N. (dalej: Spółki z Grupy) w związku z prowadzoną przez nie działalnością gospodarczą. Celem akcji będzie promocja (marketing) produktów N. oferowanych dystrybuowanych przez Spółkę lub Spółki z Grupy, która zgodnie z oczekiwaniami powinna się przełożyć na wzrost ich atrakcyjności, a tym samym sprzedaży i wysokości osiąganych przez spółki przychodów.

Jedną z zakładanych przez Spółkę form akcji promocyjnych będą loterie konsumenckie (promocyjne). Loterie mogą być organizowane przez Spółkę albo w imieniu własnym i na własny rachunek, albo na rzecz i zlecenie Spółek z Grupy. Spółka, jako organizator loterii, sporządzać będzie regulamin promocji precyzujący zasady uczestnictwa, który ogłaszany będzie w sposób zwyczajowo przyjęty do wiadomości potencjalnych uczestników.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00