Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.01.2012, sygn. IPPP2/443-1223/11-3/JW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1223/11-3/JW

Czy w przedstawionym stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym Spółka jest zobowiązana do naliczenia podatku VAT z tytułu wydania przez Agencje nagród (prezentów) uprawnionym konsumentom?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21.10.2011 r. (data wpływu 25.10.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wydanych w ramach akcji promocyjnych wykonanej na rzecz Spółki przez Agencję jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25.10.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wydanych w ramach akcji promocyjnych wykonanej na rzecz Spółki przez Agencję.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka) prowadzi działalność polegającą na dystrybucji szerokiego asortymentu towarów z zakresu sprzętu elektrycznego i elektronicznego (sprzętu gospodarstwa domowego - tzw. małe AGD, przyrządów do stylizacji włosów, golarek, depilatorów, sprzętu audio-video, akcesoriów np. słuchawki, baterie, ramki cyfrowe i in.) oraz wyrobów medycznych.

Spółka, w celu wzrostu sprzedaży oferowanych przez nią towarów organizuje różnego rodzaju akcje promocyjne bezpośrednio dla konsumentów. Wśród tych akcji wyróżnić można konkursy, sprzedaż premiową, a także inne programy promocyjne, w których konsumentom przyznawane i wydawane są nagrody (prezenty) rzeczowe po spełnieniu przez nich określonych warunków określonych w regulaminie promocji (zwane dalej łącznie akcjami promocyjnymi).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00