Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 28.02.2012, sygn. IPPP1/443-4/12-2/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-4/12-2/EK

Ustalenie podstawy opodatkowania czynności dzierżawy jeziora

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 30 grudnia 2011 r. (data wpływu 02 stycznia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania czynności dzierżawy jeziora jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 02 stycznia 2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania czynności dzierżawy jeziora.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Gmina posiada nieruchomość - jezioro w miejscowości S., która uchwałą Rady Gminy została przeznaczona do wydzierżawienia na okres 10 lat na cele gospodarki rybackiej i rekreacji. Przeprowadzono przetarg ustny, w którym wyłoniono dzierżawcę nieruchomości i ustalono cenę czynszu wynikającą z licytacji w kwocie 3.550,00 zł rocznie. Dzierżawca wpłacił czynsz za pierwszy rok dzierżawy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00