Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.09.2012, sygn. IBPP1/443-563/12/ES, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-563/12/ES

zasadność wystawiania faktur korygujących

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 749) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 maja 2012r. (data wpływu 24 maja 2012r.), uzupełnionym pismem z dnia 21 sierpnia 2012r. (data wpływu 28 sierpnia 2012r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasadności wystawiania faktur korygujących jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 maja 2012r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasadności wystawiania faktur korygujących.

Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 21 sierpnia 2012r. (data wpływu 28 sierpnia 2012r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu nr IBPP1/443-563/12/ES z dnia 14 sierpnia 2012r.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Przedmiotem działalności Wnioskodawcy (spółki jawnej) jest sprzedaż usług drogą internetową. Aby dokonać zakupu usług klient musi zalogować się na stronie jednego z portali obsługiwanych przez Spółkę np. B." a następnie wypełnić obszerny formularz zamówienia obejmujący również szczegółowe dane klienta, oraz 4-pozycyjne oświadczenie. Po wypełnieniu formularza i jego wysłaniu klient otrzymuje na wskazany przez siebie adres mailowy potwierdzenie dokonania zamówienia, login, osobiste hasło, a także pełną informację na temat zasad współpracy lub ewentualnej rezygnacji z tej współpracy. Klient otrzymuje również Regulamin sprzedaży B. Po dokonaniu wszelkich formalności zamówienie jest realizowane i wystawiana jest faktura sprzedaży usługi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00