Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.11.2012, sygn. IBPP1/443-825/12/LSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-825/12/LSz
Opodatkowania i dokumentowanie usług marketingowych i prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez kontrahentów dokumentujących nabycie usług marketingu i reklamy.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 1 sierpnia 2012r. (data wpływu 6 sierpnia 2012r.), uzupełnionym pismem z dnia 29 października 2012r. (data wpływu 5 listopada 2012r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania i dokumentowania usług marketingowych oraz w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez kontrahentów dokumentujących nabycie usług marketingu i reklamy jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 sierpnia 2012r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania i dokumentowania usług marketingowych oraz w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez kontrahentów dokumentujących nabycie usług marketingu i reklamy.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 29 października 2012r. (data wpływu 5 listopada 2012r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 23 października 2012r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka jest czynnym podatnikiem VAT. Spółka prowadzi produkcję i dystrybucję surowców farmaceutycznych stosowanych do sporządzania leków recepturowych w aptekach, a także surowców dla przemysłu farmaceutycznego i kosmetycznego (dalej: farmaceutyki lub produkty). Zgodnie z przyjętym modelem działalności Spółka sprzedaje farmaceutyki głównie na rzecz kontrahentów (czynnych podatników VAT) prowadzących handel hurtowy (dalej: Hurtownie). Następnie Hurtownie odsprzedają powyższe produkty do aptek i na rzecz podmiotów trzecich.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right