Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 28.02.2012, sygn. IBPP1/443-1738/11/LG, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1738/11/LG

Dokonanie korekty podatku należnego w związku ze zwrotem towaru w przypadku braku oryginału paragonu fiskalnego.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 28 listopada 2011r. (data wpływu 30 listopada 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokonania korekty podatku należnego w związku ze zwrotem towaru w przypadku braku oryginału paragonu fiskalnego jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 listopada 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokonania korekty podatku należnego w związku ze zwrotem towaru w przypadku braku oryginału paragonu fiskalnego.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Klient sklepu Wnioskodawcy dnia 29 września 2011r. odebrał od kuriera zamówiony telefonicznie zderzak samochodowy. Klient stwierdził, iż jest on niewłaściwy i nie może go zamontować do posiadanego samochodu. Klient chciał go zwrócić, jednak nie posiada paragonu fiskalnego, który został mu wysłany wraz z przesyłką. Klient posiada tylko kserokopię listu przewozowego na podstawie którego żąda zwrotu zapłaconej kwoty.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00