Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.10.2012, sygn. IPTPP2/443-705/12-5/IR, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP2/443-705/12-5/IR
W zakresie możliwości odliczenia podatku naliczonego w drodze korekty, o której mowa w art. 91 ust. 7 ustawy oraz wysokości i sposobu dokonania tej korekty.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 8 sierpnia 2012 r. (data wpływu 10 sierpnia 2012 r.) uzupełnionym pismem z dnia 16 października 2012 r. (data wpływu 18 października 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odliczenia podatku naliczonego w drodze korekty, o której mowa w art. 91 ust. 7 ustawy oraz wysokości i sposobu dokonania tej korekty jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 sierpnia 2012 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usługi dzierżawy zaplecza sportowego, możliwości odliczenia podatku naliczonego w drodze korekty, o której mowa w art. 91 ust. 7 ustawy oraz wysokości i sposobu dokonania tej korekty.
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 10 października 2012 r. poprzez doprecyzowanie opisanego stanu faktycznego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny.
Gmina poniosła w 2011 r. wydatki inwestycyjne (tj. nabywała towary i usługi) na budowę zaplecza sportowego przy boisku Ludowego Zespołu Sportowego (dalej LZS). Wydatki dokumentowane były przez dostawców/wykonawców wystawianymi na Gminę fakturami VAT z wykazanymi na nich kwotami VAT naliczonego. Łączna wartość poniesionych wydatków w zakresie powyższej inwestycji przekracza 15 tys. PLN. Inwestycja została sfinansowana w całości ze środków własnych Gminy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right