Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.02.2012, sygn. IPTPP1/443-974/11-4/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-974/11-4/MS
Zainteresowanemu nie przysługuje prawo do odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektu pn. , ponieważ efekty projektu nie służą wykonywaniu czynności opodatkowanych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 2 listopada 2011 r. (data wpływu 22 listopada 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku w związku z realizacją projektu pn. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 listopada 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odzyskania podatku w związku z realizacją projektu pn. .
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca złożył do Instytucji Pośredniczącej II stopnia Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, wniosek o dofinansowanie projektu pn. , w ramach Działania III.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013.
Głównym założeniem projektu jest stworzenie marki i powiązanie jej z procesem budowania tożsamości regionu. będzie miało za zadanie wzmocnić wizerunek regionu jako regionu nowoczesnego i innowacyjnego, wykorzystującego nowe technologie w życiu codziennym regionu, który wdraża rozwiązania społeczeństwa informacyjnego i umożliwia swoim obywatelom kontakt z nowoczesną i sprawnie działającą administracją. Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach, w ramach której zaplanowano stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, w tym logotyp. Przeprowadzona będzie intensywna promocja poprzez ogłoszenia w prasie regionalnej, spoty radiowe w rozgłośniach regionalnych, mailing, reklamę zewnętrzną, outdoor (billboardy) marketing e-mailowy i wirusowy oraz umieszczanie bannera w 3 serwisach internetowych o charakterze informacyjnym i inne innowacyjne narzędzia budowania marki. Wszystkie działania mają na celu upowszechnianie marki .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right