Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 10.02.2012, sygn. ILPP2/443-1567/11-3/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1567/11-3/AK

1. W jaki sposób Spółka powinna dokumentować sprzedaż dokonaną na mocy umowy agencyjnej w zakresie sprzedaży wycieczek i biletów lotniczych?
2. Czy w przypadku wpływu na konto poprawne jest ewidencjonowanie sprzedaży na kasie fiskalnej następnego dnia, czyli po otrzymaniu wyciągu bankowego?
3. W jaki sposób należy dokumentować zmniejszenie obrotu w przypadku odwołania wycieczki/rezygnacji klienta i dokonania zwrotu klientowi wpłaconych środków?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 14 listopada 2011 r. (data 16 listopada 2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 1 lutego 2012 r. (data wpływu 6 lutego 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu i terminu ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kasy oraz dokumentowania zmniejszenia obrotu w przypadku dokonania zwrotu klientowi wpłaconych zaliczek jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 listopada 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu i terminu ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kasy oraz dokumentowania zmniejszenia obrotu w przypadku dokonania zwrotu klientowi wpłaconych zaliczek. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 1 lutego 2012 r. (data wpływu 6 lutego 2012 r.), w którym doprecyzowano opis stanu faktycznego oraz wskazano w przedmiocie wniosku jego rodzaj i ilość.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00