Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.11.2011, sygn. PT8/033/30/SCP/11/PT-1237, Minister Finansów, sygn. PT8/033/30/SCP/11/PT-1237
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług stołówkowych świadczonych.
ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ
Na podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.) Minister Finansów, wobec stwierdzenia nieprawidłowości interpretacji indywidualnej z dnia 20 kwietnia 2011 r. nr ILPP1/443-97/11-2/AK, wydanej, w imieniu Ministra Finansów, przez Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu dla Gimnazjum, na wniosek z dnia 14 stycznia 2011 r. (data wpływu 20 stycznia 2011 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług stołówkowych świadczonych dla uczniów i pracowników, zmienia ww. interpretację z urzędu, stwierdzając, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione w ww. wniosku:
- w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług usług stołówkowych świadczonych przez stołówkę szkolną dla uczniów i pracowników pedagogicznych Gimnazjum - jest nieprawidłowe,
- w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług usług stołówkowych świadczonych przez stołówkę szkolną dla pracowników niepedagogicznych Gimnazjum jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 stycznia 2011 r. do Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług usług stołówkowych świadczonych dla uczniów i pracowników Wnioskodawcy.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest samorządową jednostką budżetową. Jednostka prowadzi stołówkę szkolną, w której dokonuje sprzedaży posiłków dla uczniów i pracowników Gimnazjum. Od stycznia 2011 r. Szkoła stosuje 8% stawkę podatku na sprzedaż posiłków. PKWiU 56.29.20.0.
W związku z powyższym zadano następujące pytanie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right