Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2011, sygn. IPPP1-443-1180/11-4/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1180/11-4/EK
Skutki podatkowe wniesienia aportem wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 28 lipca 2011 r. (data wpływu 01 sierpnia 2011r.) uzupełnionym pismem z dnia 27 października 2011 r.(data pływu 31 października 2011r.) na wezwanie Organu z dnia 19 października 2011r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wniesienia aportem wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 01 sierpnia 2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wniesienia aportem wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 27 października 2011r. (data wpływu 31 października 2011 r.) w odpowiedzi na wezwanie tut. Organu z dnia 19 października 2011r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
B. S.A. (dalej także Spółka albo B.) prowadzi działalność w zakresie handlu hurtowego i detalicznego urządzeniami chłodniczymi, usługi w zakresie napraw, montażu i kompletacji urządzeń przemysłowych w szczególności związanych z chłodnictwem oraz wynajem sprzętu chłodniczego. W związku z prowadzoną działalnością Spółka uzyskała prawo ochronne (o których mowa w art. 121 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2003 Nr 119 poz. 1117 ze zm. dalej Ustawa PWP ) do słowno- graficznego znaku towarowego B...
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right