Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 19.10.2011, sygn. IPPP3/443-963/11-4/KB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-963/11-4/KB

Określenie miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowo-promocyjnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 27.06.2011 r. (data wpływu 04.07.2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 13.10.2011 r. (data wpływu 18.10.2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 03.10.2011 r. znak IPPP3/443-963/11-2/KB, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowo-promocyjnych - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 04.07.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowo-promocyjnych.

Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 13.10.2011 r. (data wpływu 18.10.2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 03.10.2011 r. znak IPPP3/443-963/11-2/KB

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00