Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.11.2011, sygn. IPPP1/443-859/11-7/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-859/11-7/PR

zastosowanie zwolnienia dla usług centrum telefonicznego na rzecz banku polegające na rozpatrywaniu reklamacji, aktywacji produktów finansowych, retencji, a także doradztwa finansowego w okresie do dnia 31 grudnia 2010

W związku ze skargą wniesioną w dniu 03 listopada 2011r. (data wpływu 07 listopada 2011r.) do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie na indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego z dnia 18 sierpnia 2011r. znak: IPPP1-443-859/11-4/PR w przedmiocie podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania zwolnienia dla usług centrum telefonicznego na rzecz banku polegające na rozpatrywaniu reklamacji, aktywacji produktów finansowych, retencji w okresie do dnia 31 grudnia 2010 r., doręczoną w dniu 23 sierpnia 2011r., Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów w trybie art. 54 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2002r. Nr 153, poz. 1270 ze zm.) oraz na podstawie art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. z 2005r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), uwzględnia skargę w całości, w związku z czym zmienia zaskarżoną indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego z dnia 18 sierpnia 2011r. znak: IPPP1-443-859/11-4/PR, uznając stanowisko Wnioskodawcy za prawidłowe.

UZASADNIENIE

We wniosku z dnia 12.05.2011 r. (data wpływu 30.05.2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 12.07.2011r. (data wpływu 15.07.2011r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 04.07.2011r. został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Sp. z o.o. zawarła w dniu 9 kwietnia 2008 r. z Bankiem Ramową Umowę Agencyjną, na podstawie której zobowiązała się do pośredniczenia w promowaniu i sprzedaży kart kredytowych oraz innych produktów bankowych oferowanych przez bank osobom trzecim. Szczegółowy zakres czynności wykonywanych przez Spółkę jako agenta banku został określony w odrębnych Umowach Szczegółowych zawartych pomiędzy stronami. Od 2010 roku stroną umów z bankiem jest wnioskodawca - Spółka.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00