Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.09.2011, sygn. IPPP3/443-792/11-4/LK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-792/11-4/LK
miejsce świadczenia usług marketingowo - reklamowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 02.06.2011 r. (data wpływu 06.06.2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 13.09.2011 r. (data wpływu 16.09.2011 r.) na wezwanie z dnia 30.08.2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług marketingowo reklamowych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 06.06.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług marketingowo reklamowych.
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 13.09.2011 r. (data wpływu 16.09.2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu Nr IPPP3/443-792/11-2/LK z dnia 30.08.2011 r.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right