Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.08.2011, sygn. IPPB5/423-463/11-2/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-463/11-2/DG
Czy opisany w stanie faktycznym Dział Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną stanowi zorganizowaną część przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 4a pkt 4 Ustawy CIT oraz art. 2 pkt 27e Ustawy VAT? Czy wartość nominalna udziałów otrzymanych wskutek wniesienia aportem Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną do spółki kapitałowej nie stanowi przychodu podatkowego dla Spółki na mocy art. 12 ust. 1 pkt 7 Ustawy ClT? Czy wniesienie aportem Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną do spółki kapitałowej nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT zgodnie z art. 6 pkt 1 Ustawy VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 13.05.2011r. (data wpływu 17.05.2011r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie skutków podatkowych uznania Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną za zorganizowaną część przedsiębiorstwa jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 maja 2011r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych uznania Działu Marketingu i Zarządzania Własnością Intelektualną za zorganizowaną część przedsiębiorstwa.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka (Wnioskodawca) jest spółką prowadzącą działalność deweloperską bezpośrednio, jak i przez spółki celowe. W związku z prowadzoną działalnością Spółka uzyskała prawa ochronne (o których mowa w art. 122. ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej, Dz. U. z 2003 r. Nr 119 poz. 1117 ze zm.) na znak towarowy słowny graficzny.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right