Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 07.10.2011, sygn. IPPP3/443-938/11-5/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-938/11-5/JF

Czynnością opodatkowaną jest usługa, a wartość przekazywanych towarów jest wkalkulowana w cenę. Spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego na podstawie art. 86 ust. 8 pkt 1

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 29.06.2011 r. (data wpływu 04.07.2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 05.08.2011 r. (data wpływu 08.08.2011 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie do uzupełnienia nr IPPP3/443-938/11-2/JF z dnia 02.08.2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania towarów w ramach wykonania usługi marketingowej -jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 04.07.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania towarów w ramach wykonania usługi marketingowej.

Wniosek zawierał braki formalne. W związku z tym wezwano do jego uzupełnienia w dniu 02.08.2011 r. pismem nr IPPP3/443-938/11-2/JF. Wezwanie doręczono w dniu 04.08.2011 r. Uzupełnienia dokonano w dniu 05.08.2011 r. (data wpływu 08.08.2011 r.).

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

W wyniku połączenia spółek w 2007 r. w Spółkę z o.o. w ramach struktury organizacyjnej został utworzony specjalistyczny dział marketingu, który posiada odpowiednie doświadczenie w promowaniu produktów farmaceutycznych na polskim rynku. Dział marketingu Spółki świadczy usługi marketingowe dla spółek z grupy, które mają na celu wsparcie sprzedaży produktów oferowanych przez grupę na polskim rynku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00