Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 16.09.2011, sygn. IPPB5/423-679/11-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-679/11-2/AS

skutki podatkowe wniesienia Biura Marketingu Rozwoju Produktów aportem do Spółki Celowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 26.07.2011 r. (data wpływu 27.07.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych wniesienia Biura Marketingu Rozwoju Produktów aportem do Spółki Celowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27.07.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych wniesienia Biura Marketingu Rozwoju Produktów aportem do Spółki Celowej.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca A. S.A. (dalej także: Spółka albo A.) jest dostawcą zintegrowanych systemów telematycznych specjalizującym się w produkcji nowoczesnych urządzeń i aplikacji wspierających zarządzanie flotą poprzez całodobowe monitorowanie pojazdów. W związku z prowadzoną działalnością Spółka uzyskała prawo ochronne (o których mowa w art. 121 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej, Dz. U. z 2003 r. Nr 119, poz. 1117 ze zm., dalej: Ustawa PWP) do słowno-graficznego znaku towarowego A. (dalej także: Znak Towarowy). Spółka ponosi znaczne koszty oraz podejmuje działania marketingowe oraz reklamowe w celu promocji świadczonych przez nią usług.

Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wytworzył szereg programów komputerowych wykorzystywanych w prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności Oprogramowanie I oraz Oprogramowanie II. Wydatki poniesione na stworzenie Oprogramowania I nie były amortyzowane dla celów podatkowych, zaś wydatki poniesione na cele stworzenia Oprogramowania II są amortyzowane dla celów podatkowych jako koszty zakończonych prac rozwojowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00