Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.09.2011, sygn. IPPP3/443-919/11-2/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-919/11-2/JF
Świadczona usługa jest kompleksową usługą marketingową świadczoną poza terytorium kraju.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21.06.2011 r. (data wpływu 29.06.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usługi reklamy - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29.06.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usługi reklamy.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca będący Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka) został zawiązany dla celów podjęcia przez Niego działalności gospodarczej polegającej na odpłatnym świadczeniu na rzecz klientów, mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, ale w granicach państw członkowskich Unii Europejskiej, usług marketingowych mających na celu promocję produktów marek klientów Spółki.
Podstawą do realizacji usług marketingowych przez Spółkę na rzecz klientów będzie każdorazowo uzgodniona między Spółką a klientem umowa o świadczenie usług (art. 750 kodeksu cywilnego), do której odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia umowy zlecenia. Umowa podlegać będzie prawu polskiemu. Załącznikiem do umowy będzie kosztorys wyszczególniający wartość wynagrodzenia Spółki za poszczególne świadczenia, przy czym wskazać należy, iż świadczenia wynikające z umowy stanowią gospodarczą całość.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right