Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.05.2011, sygn. IPPP1-443-461/11-3/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-461/11-3/PR
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, w sytuacji gdy podatnikowi przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego od nabycia.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 14.03.2011 r. (data wpływu 15.03.2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 18.03.2011r. (data wpływu 21.03.2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, w sytuacji gdy podatnikowi przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego od nabycia - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15.03.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, w sytuacji gdy podatnikowi przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego od nabycia. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 18.03.2011 r. (data wpływu 21.03.2011 r.)
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka S.A. (zwany dalej: Spółką) produkuje i sprzedaje produkty spożywcze (syropy, herbaty, napoje energetyzujące) i produkty farmaceutyczne (herbaty ziołowe, fitofarmaceutyki). Spółka prowadzi samodzielnie akcje reklamowe i promocyjne w celu wsparcia sprzedaży dla pozyskania nowych jak i utrzymania obecnych klientów, intensyfikacji sprzedaży, zwiększenia atrakcyjności sprzedawanego towaru.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right