Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2011, sygn. IBPP1/443-1416/11/AL, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1416/11/AL
W zakresie opodatkowania przekazania nagród i prezentów w formie znaków legitymacyjnych oraz opodatkowania przekazania nagród i prezentów w formie towarów.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 6 września 2011r. (data wpływu 8 września 2011r.), uzupełnionym pismami z dnia 7 grudnia 2011r. (data wpływu 9 grudnia 2011r. ) oraz z dnia 15 grudnia 2011r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- opodatkowania przekazania nagród i prezentów w formie znaków legitymacyjnych jest prawidłowe,
- opodatkowania przekazania nagród i prezentów w formie towarów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 września 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania nagród i prezentów.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 7 grudnia 2011r. (data wpływu 9 grudnia 2011r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 28 listopada 2011r. znak: IBPP1/443-1416/11/AL oraz pismem z dnia 15 grudnia 2011r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą, której przedmiotem są działania mające na celu wsparcie sprzedaży organizuje konkursy, programy lojalnościowe i inne akcje marketingowe przewidujące nagrody dla ich uczestników zarówno w postaci towarów jak i w formie bonów towarowych, kuponów i innych znaków legitymacyjnych, którymi można zapłacić za towary lub usługi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right