Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 23.12.2011, sygn. IBPP2/443-1067/11/WN, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-1067/11/WN

ustalenie momentu oraz prawa do odliczenia podatku VAT z otrzymywanych faktur w formacie PDF

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 września 2011r. (data wpływu 23 września 2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu oraz prawa do odliczenia podatku VAT z otrzymywanych faktur w formacie PDF jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 września 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu oraz prawa do odliczenia podatku VAT z otrzymywanych faktur w formacie PDF.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca (dalej również Spółka) dokonuje w toku działalności sprzedaży i zakupów towarów i usług. Transakcje te są dokumentowane fakturami VAT, które wystawiane są i przesyłane w formie papierowej za pośrednictwem kuriera lub poczty, bądź wręczane osobiście. Wskazane dokumenty archiwizowane są w formie papierowej.

Aby usprawnić przepływ dokumentacji Wnioskodawca rozważa zmianę stosowanych dotychczas rozwiązań w zakresie wystawiania faktur i ich przesyłania do części odbiorców oraz zmianę sposobu przyjmowania faktur od części dostawców. Wnioskodawca rozważa też zmianę sposobu archiwizacji wymienionej dokumentacji.

Wnioskodawca rozważa wprowadzenie poniższych rozwiązań:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00